הי בוב: הצעות לפיתוח צמיחת עובדים – תמיכה בעובדים בהתפתחותם האישית

מחקר של למעלה מ-1,000 עובדים מצא שיותר ממחצית מהעובדים מאמינים שהמנהיגות של החברה שלהם אינה תומכת בהתפתחות האישית שלהם.

המחקר מצא גם שרוב העובדים רוצים משוב על בסיס קבוע. הם רוצים לדעת על ההתקדמות שהם עושים וכיצד הם יכולים להשתפר.

על מנת לשפר את התנאים לעובדים, מנהלים צריכים להתמקד באימון ובהדרכת חברי הצוות שלהם. הם צריכים לספק משוב על בסיס קבוע ולעזור להם להתפתח בתחומים שבהם הם מתקשים.

הדרך הנפוצה ביותר לשפר את התפתחות העובד היא להציע לו תוכנית הדרכה. זוהי דרך יעילה מאוד לשפר את הכישורים והידע שלהם על מנת להפוך אותם ליעילים יותר וטובים יותר בתפקידם.

עפ"י חברת הי- בוב תכניות ההכשרה חשובות גם לחברה מכיוון שהן עוזרות לחברה לשמור על יתרון תחרותי בכך שהיא מוודאת שלכל העובדים שלהם יש את הכישורים הדרושים לעבודות שהופכות מורכבות יותר ויותר.

ניתן להתאים תכניות הכשרה לצרכים שונים, כך שאם לעובד יש כישורים או ידע מסוימים שהוא צריך, אז ניתן להתמקד בתחומים אלה. לרוב זה נעשה באמצעות הערכות או ראיונות עם העובדים על מנת לברר מה הם רוצים וצריכים על מנת להצליח במקום עבודתם.

יש הסבורים ששיפור תנאי העובדים הוא התשובה לתיקון בעיות ארגוניות. עם זאת, שיפור תנאי העבודה של העובדים אינו מספיק לתיקון בעיות ארגוניות. אולי אפילו לא יהיה רעיון טוב להתמקד בתחום הזה מכיוון שהוא יכול להוביל לעלויות מוגברות עבור הארגון, וייתכן שזה לא פתרון בר קיימא.

שיפור תנאי העובדים לא יכול להיות פתרון בר קיימא כי זה יקר וזה לא תמיד עובד.