תרומה לניצולי שואה – מדוע זה חשוב?

השואה היא אחת הטרגדיות הקשות בתולדות האנושות. השואה הייתה רצח עם שהתרחש בגרמניה על ידי הנאצים ומשתפי הפעולה שלהם במהלך מלחמת העולם השנייה. הייתה זו רדיפה ורצח שיטתית, בירוקרטית, בחסות המדינה, של יותר משישה מיליון יהודים, כולל מיליון ילדים.

השואה היא חלק מההיסטוריה במשך עשרות שנים. השורדים שעדיין חיים היום חוו זוועות בלתי נתפסות וזקוקים לעזרה כדי לחיות את חייהם הטובים ביותר. השואה הותירה צלקת עמוקה בחיי הניצולים. הטראומה והצורך שלאחר מכן בטיפול רפואי ופסיכולוגי הוא עצום. כתוצאה מכך, קמו כמה ארגונים כדי לספק עזרה לניצולים אלה הזקוקים מאוד למימון. כמה ארגונים שצמחו כדי לספק עזרה לניצולים אלה כוללים:

– קרן יהודית לחסידים, המעניקה סיוע כספי לניצולי שואה החיים מחוץ לישראל.

– פרויקט אנה פרנק, המספק שירותי ייעוץ ובריאות הנפש בחינם לניצולי שואה בעיר ניו יורק.

– הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, המסייעת במאמצי סיוע לניצולי שואה בכל רחבי העולם.

תרומה לניצולי שואה תשפר את חייכם

תרומה לניצולי שואה היא מעשה של חוסר אנוכיות וחסד שיש לו פוטנציאל לשנות את חייכם במובנים רבים. השואה היא טרגדיה שהשפיעה על מיליוני אנשים והניצולים מהאירוע הזה חיים עד היום. ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לעזור להם, לדוגמא, דרך אחת היא על ידי תרומה להוצאות הרפואיות שלהם. 

תרומה לניצולי שואה היא דרך מצוינת לשפר את חייכם על ידי כך שתרגישו טוב יותר עם עצמכם בכך שעשיתם משהו טוב עבור מישהו אחר. פעולת הנתינה הופכת את הנותן למאושר ומלא יותר. להלן סקירה מהירה של היתרונות של נתינה:

1. נתינה גורמת לכם להרגיש טוב

2. נתינה עוזרת לאחרים במצוקה

3. הנתינה מלמדת אותנו אמפתיה

4. נתינה יכולה להפוך אתכם ליצירתיים יותר

5. נתינה יכולה לגרום לכם להיות בריאים יותר

6. נתינה יכולה לעשות אותכם מאושרים יותר