ציפוי ננו לרכב – איך זה עובד וכמה זה עולה?

ציפוי ננו, הידוע גם בשם ננו-צבע, הוא סוג של צבע שמוחל על פני השטח של מכונית. לצבע עובי של פחות מ-100 ננומטר. ציפוי ננו שימושי מכמה סיבות. ניתן להשתמש בו כדי להגן על המכונית מפני שריטות וחלודה, או שניתן ליישם אותו כבחירה אסתטית ללא פונקציה אחרת. הציפוי הוא בדרך כלל דק מאוד וניתן ליישם אותו על מכוניות באופן שלא ישפיע על המראה שלהן.

הליך ציפוי ננו לרכב

החלק החיצוני של המכונית מורכב מחלקים רבים ושונים, אך החשובים שבהם הם הצבע והציפוי השקוף. השכבה השקופה היא שכבה עליונה של צבע המגנה על הצבע מפני קרני UV, מים וכימיקלים אחרים. 

ציפוי ננו הוא תהליך המחיל שכבה שקופה לאיטום הן בצבע והן בשכבה השקופה. זה הופך אותו לעמיד יותר בפני שריטות ובלאי כללי מאשר רק מריחת שכבת הגנה אחת. היתרונות של ציפוי ננו הם רבים, אבל החשוב שבהם הוא שהוא מגן על המכונית שלך מפני סכנות סביבתיות כמו לשלשת ציפורים, שלכת עצים והדבקות חרקים.

התהליך יכול להיעשות על כל מכונית, אבל יש מכוניות שזקוקים לו יותר מאחרות. לדוגמה, אם אתם גרים באזור עם תנאי מזג אוויר קשים כמו גשם או מלח באויר, אולי כדאי שתשקלו את הציפוי ננו לרכב שלכם.

העלות של ציפוי ננו לרכב

העלות תשתנה בהתאם לאן תפנו לקבלת שירות ואיזה סוג חבילה תבחרו – חלקם מגיעים עם הגנה על צבע בעוד אחרים לא. המחיר עבור ציפוי ננו לרכב משתנה בהתאם לגודל הרכב והיקף עבודות ההכנה הנדרשות, כגון מספר שכבות הציפוי הנדרשות על מנת לכסות אותו לחלוטין, סוג וצבע הרכב. אבל באופן כללי, אתם צריכים לצפות לשלם בין 1,500-2,000 ש"ח עבור ציפוי ננו עבור מכונית רגילה עם ארבע דלתות ושני מושבים.