על מה חשוב לשים דגש בזמן עיצוב מסעדות?

כמעט ולא קיימות היום מסעדות שנפתחות מבלי הליך מקדים של עיצוב מסעדות. אפילו בתכניות הטלוויזיה בארץ ובעולם רואים היום איך מעבר לדגש על האוכל עצמו, ניתן גם דגש חזק ולא פחות חשוב על הנראות והעיצוב של המסעדה, כדי להבטיח שהיא תיתן חוויה כוללת שחולשת על אזורי הקולינריה והעיצוב כאחד. אם גם אתם עומדים בפני פתיחת מסעדה, כדאי שתדעו על מה חשוב לשים דגש בעיצוב מסעדות, כדי שהתוצאה תצא לא פחות ממדהימה. הנה כמה פרטים שחשוב לקחת בחשבון, אז בואו נתחיל.

עיצוב מסעדות ותאורה הולכים יד ביד

אחד הדברים הבולטים והגדולים שיש לשים אליהם לב בזמן עיצוב מסעדות הוא התאורה. התאורה מהווה חלק חשוב ואף קריטי בנראות המסעדה, ויש לה תפקיד גדול בהתכתבות עם אופי המסעדה. קיימים הבדלים מובהקים בין גופי תאורה שונים, החל מעגולים, צורניים, שקופים, אטומים ועוד, וכמובן גם בין צבעי התאורה ועוצמתה – אור צהוב, אור לבן, אור עמום ועוד. כל אלו אמורים להתכתב עם אופי המסעדה ולשקף אותו בצורה מצוינת.

עיצוב מסעדות ומרחבים בשטח

גם למרחבים בשטח ותכנון נכון של הצבת הפריטים במסעדה יש תפקיד חשוב במהלך עיצוב מסעדות. במסעדה צריכה להיות נוחה ומרווחת, כך שגם האורחים והסועדים יוכלו ליהנות ממרווחים שמאפשרים להם ליהנות מפרטיות ואינטימיות על אף השטח הגדול והמשותף, וגם המלצרים והמלצריות יוכלו להתנועע ברחבי המסעדה בלי כל חשש.

עיצוב מסעדות וצבעוניות

הצבעוניות היא חלק בלתי נפרד מעיצוב מסעדות, והיא צריכה להעביר מסרים ברורים של אופי המסעדה וההתנהלות בה. מסעדה צעירה ומודרנית יותר תוכל לבחור בצבעים חיים ועזים יותר, לעומת מסעדת שף שתבחר בקווים קלאסיים ונקיים יותר, או מסעדה משפחתית שתוכל להתאפיים בצבעוניות כפרית ומשפחתית.

זהו, עכשיו אתם מוכנים לעיצוב מסעדות, שיהיה בהצלחה!