מהי מערכת סולארית מסחרית?

תעשיית האנרגיה הסולארית צומחת במהירות בשנים האחרונות. פאנלים סולאריים הופכים לזולים ונגישים יותר להמונים, וזה מוביל לעתיד בר-קיימא יותר עבור כדור הארץ שלנו. מערכות סולאריות מסחריות הופכות פופולריות יותר ויותר גם בעולם העסקים. הם מציעים מגוון יתרונות לחברות, כגון ירידה בעלויות החשמל והגברת מאמצי הקיימות.

איך מערכת סולארית מסחרית עובדת

מערכת סולארית מסחרית היא מערכת המאפשרת לעסקים לייצר חשמל בעצמם. הפאנלים הסולאריים מותקנים בדרך כלל על הגג או על מגרש החניה של העסק. ניתן להגדיר את המערכות בדרכים שונות, בהתאם לדרישות העסק ומיקומו. מערכת סולארית מסחרית היא מערכת פוטו-וולטאית המשמשת לצורך הפקת חשמל לשימוש בפעילות עסקית, תעשייתית או חברתית.

הפנל הסולארי המסחרי הוא מכשיר המייצר חשמל מאור השמש. פאנל סולארי מסחרי כולל בדרך כלל תא פוטו-וולטאי אחד או יותר להמרת אור השמש לחשמל זרם ישר. זה יכול לשמש כחלופה לממירים הקשורים לרשת ו/או סוללות על מנת לספק חשמל באתר ללא צורך בקווי תמסורת.

פאנלים סולאריים מסחריים מורכבים ממספר תאים פוטו-וולטאיים (בדרך כלל 6) המחוברים יחד בשילובים סדרתיים ומקבילים. התאים מותקנים על מסגרת מתכת עם חומרה תומכת וקופסת חשמל שבה ניתן לחבר אותם לציוד אחר כגון מהפך, מערכת אחסון סוללות או ציוד חיבור לרשת.

מערכות סולאריות מסחריות הן אחת הדרכים הפופולריות ביותר להפקת אנרגיה נקייה עבור העסק שלכם. הם בחירה מצוינת לעסקים חדשים וקיימים כאחד, מכיוון שהם קלים להתקנה ואינם דורשים שינויים גדולים בנכס שלכם.

3 גורמים מפתח בבחירת מערכת סולארית מסחרית

ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת סולארית מסחרית אשר תהיה מושלמת עבור העסק שלכם, אך בחרנו להתמקד ב-3 גורמי מפתח שחשוב להתחיל מהם, כגון:

– גודל הגג או הקרקע

– כמות החשמל שהעסק שלכם צריך

– התקציב שלכם