מהי הגבהה לאסלה ולמי היא מתאימה?

הגבהה לאסלה הוא מכשיר שניתן להשתמש בו להגדלת גובה מושב האסלה. זהו כלי שימושי לאנשים עם מוגבלויות וקשישים שצריכים להשתמש בשירותים בתדירות גבוהה יותר. הגבהה לאסלה היא פלטפורמה שמעלה את האסלה שלך כדי להקל על השימוש. זה גם עוזר לאנשים שיש להם בעיות ניידות, כגון אלה עם דלקת פרקים או מצבים אחרים המגבילים את טווח התנועה שלהם.

ישנם סוגים רבים ושונים של סוגי הגבהה לאסלה זמינים בשוק ולכולם יש יתרונות וחסרונות משלהם. הסוגים הנפוצים ביותר של הגבהה לאסלה עשויים מעץ ופלסטיק. הגובה יכול להשתנות, אך רובם בגובה של חצי סנטימטר וחצי. ישנן גם סוגי הגבהות לאסלה עשויות בדרך כלל מפלסטיק או מתכת מה שהופך אותן לזולות אך הן גם נוטות להישבר בקלות אם הן נופלות.

איך ניתן לקבוע אם יש צורך בהגבהה לאסלה

השאלה אם אתם צריכים תוספת לשירותים שלכם תלויה בצרכים האישיים שלכם.יש אנשים שבכלל אינם זקוקים להגבהה – הם רק רוצים להרים את מושב האסלה שלהם למען נוחות ונוחות. כמה סנטימטרים יכולים לעשות הבדל גדול בכמות העומס שאתם מרגישים על הגב, הירכיים והרגליים כשאתם מתיישבים או עומדים מעל ההאסלה. הרעיון מאחורי הגבהה לאסלה הוא שזה יקל עליכם לקום מהמושב. זה גם יקל על הברכיים שלכם ומפרקים אחרים גם כן.

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם אתם צריכים הגבהה לאסלה היא לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

-האם אני מתקשה לקום מהשירותים?

-האם אני מתקשה לשבת על האסלה?

-האם אני מרגיש כאב בברכיים או בירכיים כשאני קם מהאסלה?

-האם אני מרגיש כאב בירכיים כשיושב על האסלה?

אם עניתם בחיוב על כל אחת מהשאלות הללו, סביר להניח שאתם זקוקים להגבהה לאסלה שלכם.